Продолжается реконструкция Большого Каменного моста - Sputnik Moldova
Rusia
Aflați ultimele noutăți din Rusia, știri care reflectă aspecte sociale și politice, relațiile cu alte state, inovațiile tehnologice, declarațiile președintelui țării, Vladimir Putin, și ale altor oficiali.

Experții: De ce bărbații ruși cumpără două cadouri de 8 Martie

© Sputnik / Саид Царнаев / Trecere la banca de fotografii8 марта важно и количество и качество цветов
8 марта важно и количество и качество цветов - Sputnik Moldova
Potrivit unor analize a datelor statistice, bărbații ruși cumpără două cadouri de 8 Martie – unul mai scump și altul mai ieftin.

BUCUREȘTI, 7 mart – Sputnik. Bărbații ruși cumpără în mare parte două cadouri de 8 martie: unul mai scump, celălalt – mai ieftin, informează RIA Novosti cu referință serviciul de presă al magazinului on-line Ozon.

Analiștii e-commerce al laboratorului experienței clienților Ozon a analizat peste 900 mii de comenzi și 5,5 de solicitări în motorul de căutare din ajunul zilei de 8 martie. Potrivit datelor companiei, bărbații în acest an și-au majorat cheltuielile pentru cadouri de 2,3 ori – de la 1,3 mii ruble anul trecut, la 3 mii.

“În plus, de regulă, bărbații cumpără două cadouri: unul mai scump și altul mai ieftin, aproximativ de 500-700 de ruble. Probabil, pentru un copil sau o rudă”, menționează Ozon.

Retailerul menționează că la începutul lui februarie (în ajunul 23 februarie, de ziua Apărătorului Patriei) au căutat cel mai frecvent mărfuri electronice și sportive: accesorii pentru antrenamente la domiciliu și haine. Mărfuri pentru vilă și grădină au fost căutate de două ori mai frecvent, produse cosmetice și mărfuri pentru adulți – de 1,8 ori mai des.

Олег Васнецов - Sputnik Moldova
Societate
Ambasadorul Rusiei le-a felicitat pe femeile din Moldova cu prilejul zilei de 8 martie
“Parțial bărbații pot ghici ce cadouri vor primi: de la începutul lui februarie tehnica de grădinărit e cumpărată de 1,6 ori mai frecvent (modele simple în utilizare și compacte), căști și cărți electronice – de 2,31 de ori mai frecvent. Totodată, bărbații continuă tradiția de a oferi parfumuri – de la sfârșitul lui februarie vânzările lor au crescut de 2,68 ori, pentru accesorii feminine (de 2 ori, bijuterii (de 3,2 ori)”, a mai adăugat compania.

În același timp, menționează Ozon, în privința cadourilor femeilor pentru femei există mai multe coincidențe între cadouri dorite și oferite: pe primul loc la alegerea cadoului se află cele din categoria sănătate și frumusețe. Spre exemplu, vânzările a produselor de îngrijire a pielii au crescut de două ori. Femeile oferă și ele cadouri pentru vilă – instrumente de grădinărit (vânzările lor au crescut de 1,8 ori la începutul lui februarie).

“O altă tendință în acest an sunt mărfuri pentru sport: vânzările hainelor sportive au crescut de la sfârșitul lui februarie de 1,96 ori iar echipamentele – de 1,29 ori. E interesant că această categorie este aleasă în egală măsură de femei și bărbați. Se pare că e vorba de moda pentru modul de viață sănătos”, au declarat reprezentanții platformei de vânzări on-line.

Fluxul de știri
0
Mai întâi cele noiMai întâi cele vechi
loader
ÎN EMISIE
Заголовок открываемого материала