Galerie foto
Vedeți în imagini spectaculoase ce se întâmplă în Moldov și în lume

Călătorie în timp: Cum arată locomotivele din Unțești care au încremenit

Urmăriți-ne pe
Locomotivele, care altădată purtau trenuri lungi prin toată Moldova, stau nemișcate de ani de zile.
© Sputnik / Mihai Caraus

Baza de conservare pe fundalul toamnei moldovenești

Baza de conservare pe fundalul toamnei moldovenești - Sputnik Moldova
1/16

Baza de conservare pe fundalul toamnei moldovenești

© Sputnik / Mihai Caraus

Unele locomotive diesel seamănă cu „personaje” ale cinematografului post-apocaliptic.

Unele locomotive diesel seamănă cu „personaje” ale cinematografului post-apocaliptic. - Sputnik Moldova
2/16

Unele locomotive diesel seamănă cu „personaje” ale cinematografului post-apocaliptic.

© Sputnik / Mihai Caraus

Stema este tot ce a mai rămas din grandiosul Minister al Căilor Ferate al URSS

Stema este tot ce a mai rămas din grandiosul Minister al Căilor Ferate al URSS - Sputnik Moldova
3/16

Stema este tot ce a mai rămas din grandiosul Minister al Căilor Ferate al URSS

© Sputnik / Mihai Caraus

O locomotivă de la baza de conservare de la Unțești

O locomotivă de la baza de conservare de la Unțești - Sputnik Moldova
4/16

O locomotivă de la baza de conservare de la Unțești

© Sputnik / Mihai Caraus

Baza pentru conservarea locomotivelor diesel din Unțești

Baza pentru conservarea locomotivelor diesel din Unțești - Sputnik Moldova
5/16

Baza pentru conservarea locomotivelor diesel din Unțești

© Sputnik / Mihai Caraus

Mai multe terenuri de fotbal ar încăpea în interiorul hangarului.

Mai multe terenuri de fotbal ar încăpea în interiorul hangarului. - Sputnik Moldova
6/16

Mai multe terenuri de fotbal ar încăpea în interiorul hangarului.

© Sputnik / Mihai Caraus

Secțiile de parcă s-ar privi cu atenție în „ochi”.

Secțiile de parcă s-ar privi cu atenție în „ochi”. - Sputnik Moldova
7/16

Secțiile de parcă s-ar privi cu atenție în „ochi”.

© Sputnik / Mihai Caraus

Aceasta a văzut în mod clar multe în viața lui.

Aceasta a văzut în mod clar multe în viața lui. - Sputnik Moldova
8/16

Aceasta a văzut în mod clar multe în viața lui.

© Sputnik / Mihai Caraus

În stânga - de manevră, în dreapta - magistrale

În stânga - de manevră, în dreapta - magistrale - Sputnik Moldova
9/16

În stânga - de manevră, în dreapta - magistrale

© Sputnik / Mihai Caraus

Produs la Voroșilovgrad, la uzina numită în cinstea Revoluției din octombrie

Produs la Voroșilovgrad, la uzina numită în cinstea Revoluției din octombrie - Sputnik Moldova
10/16

Produs la Voroșilovgrad, la uzina numită în cinstea Revoluției din octombrie

© Sputnik / Mihai Caraus

Această cabină nu a văzut demult un mașinis

Această cabină nu a văzut demult un mașinis - Sputnik Moldova
11/16

Această cabină nu a văzut demult un mașinis

© Sputnik / Mihai Caraus

3000 de cai putere sub capotă.

3000 de cai putere sub capotă. - Sputnik Moldova
12/16

3000 de cai putere sub capotă.

© Sputnik / Mihai Caraus

Pe vremuri, acest echipament funcționa ca un ceas elvețian.

Pe vremuri, acest echipament funcționa ca un ceas elvețian. - Sputnik Moldova
13/16

Pe vremuri, acest echipament funcționa ca un ceas elvețian.

© Sputnik / Mihai Caraus

„Stăm aici de multă vreme...”

„Stăm aici de multă vreme...” - Sputnik Moldova
14/16

„Stăm aici de multă vreme...”

© Sputnik / Mihai Caraus

„Marcă de calitate” sovietică.

„Marcă de calitate” sovietică. - Sputnik Moldova
15/16

„Marcă de calitate” sovietică.

© Sputnik / Mihai Caraus

Baza pentru conservarea locomotivelor diesel din Unțești

Baza pentru conservarea locomotivelor diesel din Unțești - Sputnik Moldova
16/16

Baza pentru conservarea locomotivelor diesel din Unțești

Aproape 100 de locomotive stau nemișcate de multă vreme în hangarul depoului gării Unțești. Aceasta a fost transformată în bază pentru conservarea locomotivelor diesel, care, cel mai probabil, nu vor mai ieși niciodată pe linie.
În vremurile mai bune, aceste mașini intrau în depou doar pentru reparații de rutină. Astăzi însă, în condițiile unor volume reduse de trafic feroviar, nu mai este de lucru pentru ele.
În ciuda vechimii lor considerabile - de la 30 la 50 de ani - unele dintre aceste locomotive diesel ar putea încă deservi calea ferată.
Calea Ferată din Moldova a anunțat o licitație pentru vânzarea locomotivelor.
Șeful bazei de la Unțesți, Pavel Dudai, susține că sunt deja mai mulți doritori de a achiziționa locomotive moldovenești.
"Potențialii cumpărători nu sunt din Moldova, solicitările au venit din Letonia, Ucraina. Dacă vom reuși să strângem bani, vom moderniza locomotivele de manevră sau vom cumpăra altele noi, mai moderne", a spus Dudai.
Fluxul de știri
0
Mai întâi cele noiMai întâi cele vechi
loader
ÎN EMISIE
Заголовок открываемого материала