06:04 21 Septembrie 2018
În direct
  • EUR19.70
  • USD16.81
  • RUB0.25
  • RON4.23
  • UAH0.60
© Sputnik .

Dezvoltarea afacerilor tradiționale moldovenești cu indicație geografică a fost tema discutată de jurnalista Tatiana Cebotari în cadrul emisiunii ”Logica Puterii” de la Sputnik Moldova cu Simion Levițchi, șeful Direcției Mărci și Design Industrial din cadrul AGEPI.

Care este rolul produselor tradiționale cu Indicație Geografică în dezvoltarea afacerilor în Republica Moldova? De ce să îți înregistrezi produsele la AGEPI ca acestea să fie cu Indicație Geografică? Care este potențialul lor comercial pe piața internă și la export? Avem în Republica Moldova un sistem puternic de protecție și promovare a produselor cu Indicație geografică? Unde au fost identificate produse, băuturi, bucate şi obiecte de meşteşugărit şi artizanat cu indicație geografică și care sunt acestea? Avem un cadru legal și instituțional prielnic pentru promovarea și valorificarea produselor cu Indicație Geografica în Republica Moldova?

Răspunsurile la acestea, dar și la alte întrebări a încercat să le afle jurnalista Tatiana Cebotari în cadrul emisiunii "Logica Puterii" de la Sputnik Moldova de la Simion Levițchi, șeful direcției Mărci și Design Industrial din cadrul AGEPI.

 

Tematic

Moldovenii sunt inventivi. Ce creații înregistrează aceştia la AGEPI
Tagurile:
indicatie geografica, agepi, produse, Simion Levitchi, Republica Moldova
Reguli de utilizareCOMENTARII


Mai multe materiale video

Știrile Zilei