07:13 22 Februarie 2019
În direct
  • EUR19.44
  • USD17.13
  • RUB0.26
  • RON4.09
  • UAH0.63
Alex Bivol
© Sputnik / Osmatesco

Cum a evoluat de-a lungul timpului show-business-ul autohton

Podcasturi
Sa primesc un link scurt
222 0 0

Invitat în studioul Radio Sputnik Moldova, interpretul și regizorul Alex Bivol a declarat că show businessul autohton și-a cunoscut momentele de glorie în 2000. Interpreții care evoluau pe scenă încercau să se manifeste în propria manieră și să se diferențieze printr-o prestație inedită și deosebită.

Alex Bivol a povestit că la debutul său muzical au fost și etape dificile, iar promovarea se făcea doar la câteva posturi de televiziuni și radio. De-a lungul timpului, show businessul autohton a trecut prin schimbări majore și a cunoscut o a adevărată ascensiune.

"În ultimul timp majoritatea interpreților își fac promovarea prin intermediul rețelelor de socializare sau YouTube. Totodată mulți interpreți aleg să participe la evenimente private la care de fapt își câștigă existența. Mai mult decât atât, nu este atât de populară organizarea concertelor în aer liber cu participarea artiștilor autohtoni. Acestea sunt desfășurate doar de sărbătorile grandioase din țară", a menționat interpretul.

Alex Bivol spune că menirea unui interpret este să câștige un public cât mai mare. Faptul că unii artiști autohtoni evaluează pe scenele din străinătate este o mândrie pentru țara noastră. Totodată, pentru a deveni un artist de valoare este importantă carisma, talentul, dar și mijloacele financiare pentru a putea înregistra un produs de calitate.

Autor: Cristina Baș

Tematic

Cele mai bune voci de copii, la Festivalul Internațional de muzică ușoară "Volare"
Despre muzică, cu interpreta din Moldova care seamănă izbitor cu artista Slava din Rusia
Motivul pentru care Marcel Roșca a reprezentat România la concursul "Slaveanskii Bazar"
Tagurile:
show-business, artist, interpret, promovare, radio, televiziune, Alex Bivol, Moldova


Reguli de utilizareCOMENTARII

Știrile Zilei